Keskustelu karkaa hieman aiheesta, mutta ei se mitään haittaa, vai?
Minusta on hieno teko levy-yhtiöltä laittaa uuden levyn heti levyaleen. Hieno ele asiakkaille ja toivon ensi vuonna useamman levy-yhtiön tekevän samaa. En ymmäärrä miksi asiasta on noussut "kohu". Saa sen kuvan, että moni ajattelee levyn olevan floppi tai huono vaan sen vuoksi kun on mukana levyalessa. SE EI PIDÄ PAIKKAANSA! Kaikkien tulisi olla iloisia, että saa uunituoreen levyn ostettuan niin halvalla. Levyt ovat muutenkin kalliita ja sitten kun saa halvalla, sekään ei tunnu olevan hyvä asia. Sitten alkaa spekuloinnit levyn hyvyydestä jne. Ollaan iloisia levyalesta ja ostetaan niitä levyjä.

Itse rohkenen ostamaan myös sellaisia levyjä, joita ei muuten tulisi ostettua täyteen hintaan. Hyvä tapa myös "tutustua" sellaisten artistien levyihin, joita muuten ei ehkä "uskaltaisi" ostaa. Joskus sitä yllättyy positiivisesti ja joskus ehkä pettyy hieman, mutta sellaistahan se elämä on.
Mitä tulee Hanna Pakarisen uuteen levyyn täytyy sanoa, että olin positiivisesti yllättynyt. Minusta levy on hyvä ja Hannan ääni kuullostaa jotenkin vapautuneelta. Levystä aistii musiikin tekemisen ilo. Ainoaksi miinukseksi pitää sanoa uutta sinkkua Love In A Million Shades. Se on mielestäni levyn heikoin biisi.
Mutta nyt pitää kirjoittaa myös jotain itse aiheeseen liittyvää, eli viimeisin levyn, jonka ostin on:
Automatic Eye - Don't Let The Past Come Between You And Your Happiness