Kesän lintu?

Foorumilaisten oma topikki. Kerro itsestäsi ja tapaa muita
foorumilaisia täällä.

Re: Kesän lintu?

New postby Harry » 30.3.2010, 2:51

Vihreetä mä nykyään juonkin ::yes
Harry
Passionworks

New postby Harry » 24.6.2010, 7:46

Faking räkättirastas! Olin pessy ja kuurannu (kesän kunniaksi) partsin, ni eikö muutaman tunnin päästä sinne ollu lentäny rätky, joka samal ilmeisesti loukkas siipensä ku ei päässy pois. Ja sinä aikana ku se ehti siel olla (ennenku löytyi JOKU ROHKEA, joka uskalsi sen sieltä pois "pelastaa"), ni se pasko partsin NIIN TÄYTEEN KU SINNE IKINÄ MAHTU :evil: :evil: :evil:

Eiku sai kuurata uusiks. Piru se oli, sanon mä! Yhtään ei kyllä sympatioita heru, vaikka (muka) lintu olikin - ja siipeensä saanu ::nooo

Ja mikä todennäköisyys!! Mä teen ton homman KORKEINTAAN kerran vuodes (kesän alussa) ja koskaan ei oo tommost viel sattunu. Eikä linnun p**:täkään siel yleensä oo YHTÄÄ. (Kerran sielt tosin löyty kuollu sinitiainen, mutta se ei ollu (ehtiny) merkata mitää.)
Harry
Passionworks

New postby garfield » 5.7.2010, 1:08

Harry wrote:Faking räkättirastas! Olin pessy ja kuurannu (kesän kunniaksi) partsin, ni eikö muutaman tunnin päästä sinne ollu lentäny rätky, joka samal ilmeisesti loukkas siipensä ku ei päässy pois. Ja sinä aikana ku se ehti siel olla (ennenku löytyi JOKU ROHKEA, joka uskalsi sen sieltä pois "pelastaa"), ni se pasko partsin NIIN TÄYTEEN KU SINNE IKINÄ MAHTU :evil: :evil: :evil:

Eiku sai kuurata uusiks. Piru se oli, sanon mä! Yhtään ei kyllä sympatioita heru, vaikka (muka) lintu olikin - ja siipeensä saanu ::nooo

Ja mikä todennäköisyys!! Mä teen ton homman KORKEINTAAN kerran vuodes (kesän alussa) ja koskaan ei oo tommost viel sattunu. Eikä linnun p**:täkään siel yleensä oo YHTÄÄ. (Kerran sielt tosin löyty kuollu sinitiainen, mutta se ei ollu (ehtiny) merkata mitää.)

Toi on kieltämättä aika arsesta... onneksi itte on tähän mennessä selvinny pelkällä siitepölyllä... tosin se vitsityttää, että "siivouksen" jälkeen läheinen koivu päättää aina pistää siitepölyt uudestaan liikkeellee ja partsia piristää viehkeä vihertävä pölykerros..

Ja joo päivän lintu on ilmiselvästi kauppatori + lokki :evil:
If you love me, I love you

I knew, I'll miss you so much, still I could not understand how much your death will affect to my life.... If I only would know, see u on the other side!
garfield
Newbie

New postby Harry » 7.7.2010, 0:20

No mä ajoitanki pesun aina siitepölykauden loppuun... mut imuroimas sitä saa olla kokoaja :roll:
Harry
Passionworks

Previous

Return to Foorumilaisten omat jutut