Kysy Harryltä

Keskustele (vain ja ainoastaan) Passionworksista

New postby Ansq » 27.6.2006, 12:53

(mäkään en tajunnu Vanilla Skyta...)
Ansq
Groupie

New postby Harry » 30.6.2006, 0:51

-Statler- wrote:Mikä siinä Vanilla Skyssa on niin outoa / vastenmielistä

Todellisuuden ja epätodellisuuden sekoittuminen.

Alice wrote:Jos sun pitäis valita joku parikses pelkokertoimeen, kenet valitsisit?
Lempilyriikkas tällä hetkellä?(ei Passionworksin)
Jos juot teetä, niin mikä tee on kaikkein parasta?
Mikä on lempikirjas?
Mikä on sun mielestä kaikkein romanttisinta?
Mitä sanot, kun vastaat puhelimeen?

No en mä kato telkkaria nimeksikään, joten pahapaha. Tosin pelkokerrointa on sivusilmällä joskus tullu katottua..hhmmm... kenenköhän mä ottaisin...
:roll: noooo...tähän pitäis varmaan sanoa, että jonkun semmosen, joka on ko. kisan jo voittanut ::lol No sanotaan vaikka lapsuudenystäväni Sarin. Sari söi jo sillon raakaa jauhelihaa ja hiivaa ja laittoi kielensä jäiseen parveekkeen kaiteeseen. Joo, Sarin mä ottaisin.

Mulla ei itseasiassa oo tällä hetkellä lempilyriikoita eikä -lyyrikoita. Mä en ole enää aikoihin tutkinut biisien sanoja sillä intensiteetillä kuin nuorempana enkä sillee syventynyt niihin, koska en halua ottaa edes alitajuisia vaikutteita itteeni. Mä haluan kävellä puuterilumessa ;)

Teetä juon. Joka ikinen päivä. Vaihtelen teelaatuja, kunnes kyllästyn (palatakseni joskus siihen uudestaan). Tällä hetkellä Karibian Aurinko on suosikkini. Ja mieluiten irtoteenä.

Oon lukion jälkeen ollut aika huono lukemaan kirjoja. Haluaisin sanoa, että Raamattu, mutta kun en ole sitä läheskään kokonaan lukenut :roll:

Kaikkein romanttisinta? Tää on hyvin henkilökohtainen kysymys. Varmaankin häät. Siis jos on rakastunut :wink:

Se kyllä riippuu ihan siitä, kuka soittaa. Lähimmilleni se on usein tiuskaus: no?? Tai sitten ystävällisempi aivan vastakkainen ilmaus. Muille useimmiten Harriet. Joskus oikein "virallisennäköisen" numeron soittaessa voin sanoa sekä etu- että sukunimeni. Välillä vastasin usein Harry, mutta YleX:ssä muutuin vähitellen takaisin Harrietiksi 8) Nimi joka on musta aina ollut liian pitkä ja monimutkainen ja 70-luvun lapsena kaiken lisäksi myös liian erikoinen...
Last edited by Harry on 23.8.2006, 5:10, edited 1 time in total.
Harry
Passionworks

New postby etukka » 30.6.2006, 21:21

Harry wrote:Teetä juon. Joka ikinen päivä. Vaihtelen teelaatuja, kunnes kyllästyn (palatakseni joskus siihen uudestaan). Tällä hetkellä Karibian Aurinko on suosikkini. Ja mieluiten irtoteenä.

Ai sääkin oot teekkis ;)
Mä juon oikeastaan vain vihreää ja valkoista teetä. Yleiset teelaaduthan on enimmäkseen maustettua mustaa teetä. Valkoista saa tietääkseni Suomesta vain pussiteenä, kun on niin kallis teelaatu. Siinä on kuitenkin runsaasti flavonoideja, kuten vihreässäkin teessä, which is nice.
Aliquando et insanire iucundum est
etukka
Groupie

New postby Harry » 23.8.2006, 5:07

etukka wrote:Ai sääkin oot teekkis ;)
Mä juon oikeastaan vain vihreää ja valkoista teetä. Yleiset teelaaduthan on enimmäkseen maustettua mustaa teetä. Valkoista saa tietääkseni Suomesta vain pussiteenä, kun on niin kallis teelaatu. Siinä on kuitenkin runsaasti flavonoideja, kuten vihreässäkin teessä, which is nice.

Jea. Tosin taidan tässä olla sun vastakohta: diggaan vaan mustasta teestä. Tiedän, että vihreessä olisi enemmän flavonoideja, mut mä hankin flavoni sit muualta 8)
Valkoisesta teestä en sen sijaan tiedä mitää :shock: (häpeääääään)

PS: Tajusin tossa yks päivä, miks kysyit, oonks juossu maratonin. Oot vissii googlettanu mun nimellä :wink:
Harry
Passionworks

New postby -petra- » 26.8.2006, 14:42

Mitäs Harry teet muuta työksesi kuin bändihommia?Ette varmaan ihan bändihommilla elä... :wink:
-petra-
Newbie

New postby -Statler- » 24.1.2007, 19:20

Kutsuttiinko sinua Harryksi jo ennen D & M:ää?
Image
-Statler-
Groupie

New postby Harry » 28.1.2007, 12:58

-petra- wrote:Mitäs Harry teet muuta työksesi kuin bändihommia?Ette varmaan ihan bändihommilla elä... :wink:

Nyt en ole tehnyt 1,5 vuoteen muuta kun Passionworksia ja Rowan3:sta. Aika ahdistavaa, kun ei ole säännöllisiä tuloja ja mitään ei ole varaa tehdä/ostaa. Mutta toisaalta: mitään ei voi saavuttaa, jos ei ole valmis luopumaan mistään.

-Statler- wrote:Kutsuttiinko sinua Harryksi jo ennen D & M:ää?

Ei Harryksi, mutta Harriksi. Myös Harrietiksi, totta kai.
Harry
Passionworks

New postby -Statler- » 16.4.2007, 17:39

Käytättekö tietokonetta jollain tapaa apuna musiikin teossa?
Image
-Statler-
Groupie

New postby Harry » 10.5.2007, 22:06

-Statler- wrote:Käytättekö tietokonetta jollain tapaa apuna musiikin teossa?

Tarkoitatko sävellyksessä vai itse toteutuksessa/äänityksissä (=levynteossa)?
Äänityksissähän kaikki menee nykyään digitaalisesti eli jos aikoo analogista levyä tehdä, niin siinä kyllä pitää nähdä vaivaa ja erikseen etsiä semmonen studio. Sitä harrastavat tosin jotkut bändit, jotka hakevat autenttista bändisoittoa ja kunnon vanhanajan soundia ja meininkiä. Nykyäänhän "kaikki bändit kuulostavat samalta" pitkälti juuri Pro Toolsin takia. Tosin Blue Playtä ei äänitetty Pro Toolsilla, vaan pääosin Digital Perfomerilla, haha :wink: (Paitsi ne äänitykset, jotka tehtiin muualla kuin Lappeenrannassa.)
Jos taas tarkoitat sävellyksen apuna, niin vastaus on (vielä) ei. Tomi tosin on haka siinä ja onkin jankuttanut pitkään, että meidänkin pitäisi niin tehdä, mutta itse olen vielä itsepintaisesti roikkunut vanhassa metodissa eli minä ja piano ja sen jälkeen biisin, sointujen, teemojen jne. esittely bändille ja sitten yhdessä soittaen. Tosin tää on myös taloudellinen kysymys tällä hetkellä, kun ei vaan ole ollut varaa hankkia äänikorttia (ja lisää muistia) sun muita vempaimia. Mutta enemmänhän tää on tietty asenteesta kii...
Harry
Passionworks

New postby saint » 7.6.2007, 22:46

Kysytäämpä:

Milloin saamme kuulla uutta pws:ää sinkun tai albumin muodossa? Onko uusia biisejä kehitteillä? Onko uudesta kosketinsoittajasta tietoa?

newsistä en ainakaan löytänyt vastauksia.
saint
Groupie

New postby Kai » 9.6.2007, 23:13

Oletko saanut vielä käsiin uutta Gothic Magazin lehteä, jossa on Pws haastattelu? Ei taida löytyä ihan joka paikasta täällä Suomessa.
Kai
Groupie

Re: Kysy Harryltä

New postby garfield » 5.7.2010, 1:11

Pistetään nyt tänne, kun en muutakaan paikkaa keksinyt.
Eli varmasti monia kiinnostaa mitä Passionworksille kuuluu näin keskikesän kunniaksi?
Onko keikkoja tiedossa loppuvuoden aikana Harryn Rockin korkeat korot esiintymisen lisäksi?
If you love me, I love you

I knew, I'll miss you so much, still I could not understand how much your death will affect to my life.... If I only would know, see u on the other side!
garfield
Newbie

New postby Harry » 7.7.2010, 0:10

Uusia tuulia kuuluu :) Muita keikkoja ei varmaankaan ole tulossa tuon Tavastian lisäksi. Syksyllä studioon, mutta se, mitä siellä syntyy on salaisuus. Ainakin osa PWS-läisistä on hommassa mukana. Matsku on ainakin helevetin kovaa ja sanon, et jos se ei oo yks ens vuoden kovimpia juttuja, ni sit ei oo mikää ::rock
Harry
Passionworks

New postby R0kMies » 25.8.2010, 0:44

Kuulin epäluoteltavalta lähteeltä että ensi vuoden uusi matsku on Mikko Alatalon covereita. Kristian on sovittanut niistä heviversioita ::smoke
antakee mun räyhätä
R0kMies
Groupie

New postby Harry » 25.8.2010, 3:03

Et itse asiassa arvaakaan, miten lähellä totuutta oot. Polttaa! ::yes :mrgreen:
Harry
Passionworks

PreviousNext

Return to Passionworks-aiheinen keskustelu